Stop piekeren

Piekeren geeft je een ellendig gevoel.
Het geeft een vals beeld.
Piekeren geeft je een ellendig gevoel.
Je denkt dat je voorbereid bent en de schade voor jou en anderen beperkt.
Piekeren is niet hetzelfde als de gedachten voor het nemen van een beslissing.

Het maakt niet uit waarover je piekert. Ongeveer een derde van de mensen piekert meerdere momenten in het leven. Oog hebben voor gevaren heb je geërfd van de voorouder uit het Pleistoceen, de geologische tijdschaal een tijdvak van 2,58 miljoen tot 11,7 duizend jaar geleden. De periode op aarde waar het slecht weer was met veel gevaren op de loer. Onze voorouders moesten alert zijn voor alle mogelijke gevaren.

Maak tijd om te piekeren.

Piekeren levert piekeren op. Je start met eventjes te piekeren en dan merk je snel dat je langer en langer in deze gedachtegang vast komt te zitten. Door het beperken van de hoeveelheid piekertijd, blijven jouw zorgen klein in plaats dat deze gedachten jouw hele dag in beslag nemen.Hoe je dit kan doen en andere constructieve oplossingen vind je gedurende jouw coaching traject.

De coaching voor piekeren is niet
om zorgen te onderdrukken en ze nooit te hebben.
Het is een begeleiding om het piekeren
in te dammen zodat het je leven niet vervuilt als een olievlek.

Stuur me een mail en ik neem snel contact met jou op. 

Jouw investering 5 sessies € 350,00